Gaaaah!

Skulle på allvar kunna mörda för lite godis nu. Eller lite och lite, om jag väl började äta skulle det inte finnas något stopp därav godisförbudet, chipsförbudet, kak- och bullförbudet, skräpmats-förbudet osv osv osv. Men som sagt, suget går ju över efter ett tag och då lär jag vara toknöjd över att jag har låtit bli. One moment on the lips, a lifetime on the hips som man säger.

Grym dag på gymet idag iaf. 5km löp, lite PW som cooldown och sen rygg/mage på det. Skön träningsvärk lär jag ha imorgon, LOVE IT. Hur går det för er, kära medtjockisar (ja jag säger så eftersom jag känner mig tjock. Tjock är ju en "mental state of mind" och inget annat, n'est ce pas)? Ser att det är en hel del som kommer in här, inte så många som skriver något?

Snart middagsdags, kyckling i ugn, mini-keso och grönsaker, nam nam nam! Vad äter ni idag?

Peace out, fatty-boom-booms <3

       
                                         Hej tjockislår. Njut av er tid för snart är ni borta era jävlar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0