Huvudvärksfri!

So far, so good. Blir träning senare idag, så jävulusiskt najs. Dock blir det något annat än ViPR då jag känner av smärtan i ryggen från ryggmärgsbedövningen (fortfarande). Så jävla tärt. Ska även försöka haffa min PT och kolla hur många tillfällen jag har kvar och lägga upp en plan. Gött är det!

Har ju kommit en liten bit på väg i alla fall, det måste jag inse även fast jag känner mig fet, plufsig och rent ut sagt äcklig just nu:



Ska bli riktigt spännande att se hur jag ser ut om några månader. Taggaaaa! =D

Peace out, tjockisar.


 

Kommentarer
Postat av: FANTASTISKA

hejhej, allt bra? Lust att bli länkad in för 300 läsare? Ta chansen o anmäl dig till veckans fantastiska, du kanske blir vinnaren! :D

2013-01-17 @ 15:54:19
URL: http://fantastiska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0