I'm back.

Efter långt uppehåll är jag nu tillbaka. Efter flera veckors godisätande har jag gått upp 2,5kilo vilket INTE ÄR OKEJ. Det betyder att jag ligger på 48,8kg till mina 158 centimetrar och det är återigen INTE OKEJ. 


Så idag är det ändring. Till frukost åt jag 3dl mild lättyoghurt med Psylliumfrön, till det ett stort glas c-vitamin som jag sköljde ner multivitamin, b-vitamin och Ripped Hardcore med. Nu dricker jag hett vatten med citronskivor i, och det ska jag dricka mängder av idag för att rensa ut kroppen lite och driva ut vätska. 

Ska försöka ta mig till gymet ikväll också när min äkta hälft har kommit hem, det är bara så trist att gyma i januari med alla nyårs-tjockisar. Men det blir ju bättre till slutet av februari ungefär när alla har gett upp sina nyårslöften, och då är det ju lugnt fram till maj ungefär när alla kommer på att det snart är bikinisäsong (haha, idioter som tror att de kan få sommarkropp på 1 månad).

                                                                        NU KÖR VI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0