Ingen träning idag..

Eller igår. Eller dagen innan. Eller alls den senaste veckan. Sömnlösa nätter och fruktansvärd huvudvärk är anledningen till detta, fast det egentligen ej finns några godtagbara ursäkter för att INTE TRÄNA.

Det finns ingenting som får mig att känna mig så äcklig som utebliven träning. Känner mig tjock, fläskig, plufsig. Fy alltså. Har dock bokat in mig på ett ViPR-pass imorgon som jag hade tänkt kötta sönder, så det är bara att be till träningsgudarna om att slippa huvudvärk imorgon. Alvedon och kaffe på det. Så får det bli.

Stör mig för övrigt något brutalt på ViktVäktar-reklamen med Shirley Clamp. "Det fungerar för mig" säger hon, eller någonting i den stilen. "Jaså, du har precis börjat då?" tänker jag. För hon ser ju inte direkt smal ut. Eller fit. Hon är fortfarande tjock. Så hur länge har hon dietat, kan man ju undra?

Anyway. Soffläge med citronté är det som gäller nu.

Peace out, tjockisar.

Kommentarer
Postat av: halsoprofilen

gillar du träning bör du kika in mitt senaste inlägg, kanske har en utmaning som skulle passa dig (:

2013-01-16 @ 22:36:00
URL: http://halsocoachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0