Oh yeah!

I tisdags vägde jag ju 48,8kg och fick såklart panik, även om det var väntat eftersom jag hade ätit godis verje dag i typ 3 veckor. Så började jag ju med den här periodiska fastan. Har inte ätit någonting efter klockan 18 på kvällarna förrän frulle vid 10 morgonen efter. I fyra dagar har jag pulat med det. Och vad visade vågen idag? Jo, härliga 46,6kg! Så då är det bara att fortsätta med detta. Igår åt jag till och med vitlöksbröd till soppan OCH tå bitar äppelkaka med vaniljsås till dessert. Sjukt gott såklart även om det alltid är jobbigt att äta framför andra människor, speciellt när det är "fusk". 


Delmålsvikt att uppnå nu då: 45kg


Hey ho, let's do this kära medtjockisar.

Kommentarer
Postat av: TILLY BJØRSHOL

Du behöver hjälp kvinna....

2013-02-10 @ 17:39:43
URL: http://tillys.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0