Stick och brinn, äckliga kossa.

ALLTSÅ. Det finns få saker som provocerar mig så mycket som riktigt feta, äckliga människor. Det finns en kvinna på min FB som jag är vän med för att jag i princip måste. Det här är en kvinna som är ca 165cm lång och har en normalvikt på ca 100 pannor. Tränar aldrig, lever på cola light och fryspizza. Personen i fråga är höggravid och var beräknad till ikväll. Vad skriver äcklet som status? Jo, att hon har misslyckats med chokladbollar som hon gjort på flytande smör (efterblivet, hur fan tänkte hon?!) men att det var okej ändå FÖR ATT DET GICK ATT ÄTA MED SKED. Äta med fucking sked.

Kan ni alltså föreställa er en från början gravt överviktig, höggravid kossa, nersjunken framför sin TV glufsandes chokladbollsmet med sked direkt ur bunken?!?! Hur vidrigt kan det bli, undrar jag? Att se feta människor glufsa i sig skräp kan vara det äckligaste som går att se eller ens föreställa sig. "Låt bli då" tänker ni. Men på riktigt, tror ni jag skulle tänka på det om jag helt enkelt kunde låta bli? Nej, det skulle jag inte. Jag mår ju för fan dåligt över mig själv och känner mig fetast när jag äter minsta lilla chokladpralin i smyg, och jag väger 47,2kg. Jeez, vad nasty. 

(Bör tillägas att jag själv varit höggravid. 2 gånger, till och med. Och jag har också glufsat i mig men i smyg. Det är något att skämmas över, inte tapetsera Facebook med.)


Over and out.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha åhh jag dör! Så Jävla bra, de är nästan så jag börjar gråta.;)

2013-01-19 @ 01:10:30
URL: http://hannavarnamnet.blogg.se
Postat av: Kristina

Vitsen med din blogg är..? Förutom att få andra att må förjävligt, vill säga.

2013-01-19 @ 23:57:39
Postat av: Pernilla

Usch vilken vidrig och bitter människa du verkar vara då! Stackars, stackars dina barn. Tyvärr får inte barn välja sina föräldrar.

Å du inbilla dig inte att jag är fet (eller förresten det är lönlöst för det kommer du att intala dig ändå), men jag har bl a en bror som är tjock samt ett par nära kompisar som är i samma sits. Bättre människor får man leta efter.

Nej karmalagen säger att du inom max tio år kommer må skitdåligt och ha fläskat på dig rejält.

Godmorgon idiot!!

2013-01-20 @ 06:31:27
Postat av: Jojo

Efter att ha läst på din blogg har jag bara en sak att säga.....det är inte bara en liiiiten ätstörning/skev bild du har av dig själv och alla andra.....du behöver hjälp. Seriöst!! Tycker faan synd om dig.......skulle mer än gärna sträcka ut en hand till dig, anar att du skulle passa på den men blir ledsen när du skriver så både om andra och om dig själv. Du är 158 cm och väger 47 kg och tycker du är äcklig och ful. Dags att inse att det inte sitter i kilona utan det sitter inne i huvudet. Intala dig själv att du duger till och inse att du kanske inte ska bry dig så mycket om hur andra ser ut......

2013-01-21 @ 02:36:40
Postat av: ems

du är sjuk, sök hjälp

2013-01-21 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0